prillanochselma

Alla inlägg den 16 september 2013

Hej

Av selma - 16 september 2013 18:19

Veckans planering

Måndag: är snart slut ju så kan ej skriva nåt

Tisdag: Lektion för Sophie! Kanske ut och springa?!

Onsdag: A-dag. Antagligen vara med Sara och Tara! Ut och springa eller simma!

Torsdag: skola, läxa läxa läxa!! Torsdag är typ världens läxdag men ändå sååå mysig! Har bestämt mig för påvägen hem från skolan ska jag handla nån go kaka, så det blir lite roligare att göra läxan;)

Fredag: ahhh längtar, fredag är världens mysigaste dag! Först Prillan sen blir det antagligen filmkväll med Thelma! Ut och springa!!

Lördag: Simma?! Kompis också tror jag!

Söndag: Prillan och kanske ut och springa, så ifall blir det nog ej i slingan!:)

Det var min vecka, kommentera gärna hur er vecka ska se ut!!

Presentation

Följ med mig och Prillan på roliga träningar och tävlingar ! Följ vårat äventyr här på www.prillanochselma.bloggplatsen.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards