prillanochselma

Alla inlägg under juli 2013

Av selma - 26 juli 2013 13:57

När min mamma kommer hem så ska vi sticka till stranden och så. Så det blir skoj. Ska bada OM det inte är typ 15 grader haaha. Men jag kommer upptadera på mobilen och så.  

Av selma - 26 juli 2013 10:56

Godmorgon, jag vaknade nu.


Idag ska jag nog inte göra något speciellt. Antagligen vara med en kompis eller gå till stranden med någon. Men nu ska jag nog sitta lite vid datan och äta frukost:)

#summer #beach

Av selma - 26 juli 2013 00:42

Till ullared:

Glansspray

manrosetter

flugmedel

tobbe larrsons ekologiska hästolja


ridstrumpor

ridbyxor

ridstövlar

ridhandskar

ett shabrak

ett pannband med stenar på

nya benskydd

nya boots

pike

orange huva

ett tävlings set ( till...)

en tjock tröja

ett rengnställ till mig och ett till prillan (ett sånt sån man har när man rider)

hästgodis ( så typiskt mig haaha)


Och lite mer tjocka mysiga ridkläder till hösten och vintern.... Bläää för vintern när man är i stallet så kallt och allt blir så mycket jobbigare.... På tanke på vintern så ska jag leta efter ett par fotvärmare som man har på stigbyglarna:D<3<3<3<<3


Av selma - 26 juli 2013 00:29

På måndag ska jag mamma pappa och vinne till ullared med vänner! Vi ska sova där i två dagar, skoj! Vi barn kommer sova i en stuga och de vuxna i en annan! Vi barn har tänkt att vi ska bada i sjön och så.:);):);) Jag kommer skriv ett innlägg om vad jag vill köpa där (hästmässigt)!!


Av selma - 25 juli 2013 21:02

Selma Hissar och Dissar


Hissar:

> Flughuvor, bra och skyddar. Tänk så jobbigt att gå runt med  flugor i huvodet..

>SOMMARLOV!! SÅ SKÖNT!!

> Snart ullared JIPPI!!

> Snygga outfits! Så roligt också att matcha sin häst:)

  

Dissar:

>Dryga människor som snackar skit och är allmänt dumma-.-

>Folk som drar sina hästar i munnen-.-

  

Av selma - 25 juli 2013 20:51

               Outfit av prillanochselma.bloggplatsen.se


me

Av selma - 25 juli 2013 20:34

Hej jag  heter Selma. Jag är intresserad av häster och ridsport. Jag rider en ponny vid namn Aprilia. Men hon kallas prillan. Hon är 1.40 i manken så hon är alltså en maxad c-ponny. Hon tycker det är roligast att hoppa. Hon tycker också det är jättekul och få komma ut och springa av sig i skogen. Hon är lagom pigg i vanlig ridning, dressyr. När hon kommer ut och när hon hoppar är hon väldigt pigg. Som högst har Prillan hoppat 1.20 (inte med mig)


I denna bloggen kommer ni få följa min och Prillans utvekling:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Följ med mig och Prillan på roliga träningar och tävlingar ! Följ vårat äventyr här på www.prillanochselma.bloggplatsen.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards