prillanochselma

Alla inlägg under december 2013

Av selma - 21 december 2013 10:31

Godmorgon! Nu ska jag snart åka med mormor och morfar och shoppa.:)

Av selma - 20 december 2013 22:14

Ska snart dejta kudden.... Trött! Ska köra rätt tidigt imorgon så jag vill vara utvilad  

Av selma - 20 december 2013 19:06

Sitter i mitt rum hos mormor och morfar. Äter godis! ASGOTT!!    Normal bild:DDDD

 

Av selma - 20 december 2013 17:44

Kör vi frågestund på bloggen så fråga på. Svarar på julafton!

Av selma - 20 december 2013 17:25

BOMMAR: Inget speciellt mer än att Prillan gärna ''springer'' iväg för mig innan, HALVHALTER måste jag tänka på! Dels vill jag få det bättre med bommar på volten. 

 

SITS: Letar fel på min sits hela tiden.... Som idag kan jag inte sluta på att jag var lite framåt lutad när jag fatta galopp. 

Jag måste bak med ytter axeln och ner mer med hälarna. Jag måste också få bättre händer och armar, bland annat stadigare. 

Tycker det är bra att jag letar fel, då vet jag att jag måste träna på det. 

Dels tycker jag inte jag har så fin sits i hoppningen. 

 

 

 

 

Av selma - 20 december 2013 16:26

Red ut med Sophie. Hon på Zimba och jag på Prillan!

Först skrittade vi en bra bit sen när vi kom till ån börja vi trava (ska ta bilder så ni ser hur där ser ut)! Sedan fatta vi galopp, började med prillis lättaste, höger galopp. Sen när vi skulle fatta vänster gick det inte jättebra till en början (mittfel)! Vi kom i fel galopp och så. Sedan gick det. Bär vi kom till tryde sakta vi ner till trav då där är rätt torrt och hårt. Jobba mycket att hon skulle ställa sig åt höger och vänster, fick ner henne lite gran i formen. Inte så lätt när hon är ute. Haha! Samma sak i skritten när det inte kom bilar på vägen man kommer till.

Nöjd med dagens ridpass. Det är bra att jobba hästarna när man är ute!

Nu är jag i mormors och morfars bil. Ska sova hos de inatt och imorgon ska vi med mamma och shoppa!:)

Ingen bild för det är så mörkt(mobilbloggar)!

Vi hörs!

Av selma - 20 december 2013 09:51

Hej på er! Jag har nyss ätit frukost. Ska till stallet snart! Jag ska rida ut med Sophie. Det ska bli kul!

Av selma - 19 december 2013 22:48

     

Presentation

Följ med mig och Prillan på roliga träningar och tävlingar ! Följ vårat äventyr här på www.prillanochselma.bloggplatsen.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards